Carrefour sluit een pact met de Duivels!

carrefour

Carrefour sluit zich aan bij de Rode Duivels en de Koninklijke Belgische Voetbalbond, en wordt officiële partner voor het Wereldkampioenschap in 2014 en de daaropvolgende campagnes en andere activiteiten van de KBVB … Gemeenschappelijke waarden zoals engagement & dynamisme hebben Carrefour & De Rode Duivels samengebracht. Carrefour Belgium wordt zo de exclusieve hoofdsponsor voor de grootdistributie.

Als trouwe sponsor van sportevenementen is Carrefour trots te kunnen samenwerken met de Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB) en hoofdsponsor te worden als exclusieve partner voor de sector van de distributie van voedings- en niet-voedingsproducten. Door zijn geschiedenis en engagement in België, hebben Carrefour en de nationale voetbaltrots van België heel wat gemeen: de liefde voor het land, het dynamisme en de competitiegeest op het terrein. François-Melchior de Polignac, Uitvoerend Directeur van Carrefour Belgium is enorm verheugd met de nieuwe samenwerking: “We delen gemeenschappelijke waarden – positief, toegewijd en geëngageerd – met de Belgische Voetbalbond. Het partnerschap was voor ons dan ook een evidente keuze.“ Hij voegt eraan toe: “We kiezen ervoor om onze sterke lokale verankering en onze internationale uitstraling ten dienste te stellen van alle voetbalfans. Als belangrijke speler op de Belgische markt genieten we ook van een sterke naambekendheid en aanwezigheid in het buitenland, zoals ook in Brazilië… Dat kan geen toeval zijn!”

Wat de samenwerking betreft, engageert Carrefour Belgium zich op twee vlakken. Langs de ene kant gaat het om een partnerschap dat tijdsgebonden is, i.e. tijdens de Wereldbeker 2014, dat vertaald zal worden in unieke opportuniteiten en exclusieve acties voor de klanten. Daarnaast kunnen de supporters van de Rode Duivels vanaf maart 2014 terecht bij Carrefour die in zijn winkels de grootste keuze producten van de nationale ploeg exclusief zal verkopen.

Langs de andere kant is de samenwerking die Carrefour aangaat ruimer en kiest het bedrijf ervoor om de sport in België ook op de lange termijn te ondersteunen, als structurele en dynamische partner van de Belgische Voetbalbond. Deze samenwerking vertaalt zich onder andere in specifieke acties ter ondersteuning van de Belgische vrouwenploeg (Belgian Red Flames) en de Cofidis Cup (de Beker van België). Concreet zal ook steun verleend worden aan zo’n 2000 lokale voetbalploegen.

Met 720 winkels in België maakt Carrefour deel uit van het dagelijkse leven van alle voetballers en hun familie. Gedurende het hele sportjaar zal de winkelketen wedstrijden organiseren voor alle supporters, met kansen om exclusieve geschenken rond de Rode Duivels en de Belgische Voetbalbond te winnen.

Kortom, het gaat om een langdurige samenwerking waarbij Carrefour de Rode Duivels ook zal ondersteunen tijdens de kwalificatiefases van het Europees Kampioenschap in Frankrijk in 2016 en het Wereldkampioenschap in Rusland in 2018, bij winst of verlies.

Carrefour wilt zo haar steentje bijdragen om meer Belgen achter onze ploegen te scharen en op de lange termijn ontwikkeling van de sport in België mee ondersteunen.

The post Carrefour sluit een pact met de Duivels! appeared first on Think And Go.

Bron: Think and Go