Toen mij twee jaar geleden gevraagd werd of ik wilde deelnemen aan de campagne ‘Share A Coke’, twijfelde ik geen seconde. Voor ik het wist, prijkte ik op de voorpagina van de krant.
Het idee was eenvoudig: ik zou deelnemen aan een fotoshoot, een foto kiezen en voorzien van een persoonlijke boodschap. Enkele weken later zou die foto verschijnen op de voorpagina van een nationale krant.
Samen met enkele collega’s waagde ik me aan een fotosessie. De sfeer was geweldig! Daarna restte me alleen nog een leuke boodschap te bedenken. Toevallig zou ‘mijn’ krant een dag voor de verjaardag van mijn dochter verschijnen. En hoe kan je een tweejarige nog meer verrassen dan met haar papa in de krant? Zo geschiedde: op 26 juli 2013 kreeg ik de eer om vanop de eerste pagina van de krant – vol minder vrolijk nieuws – mijn dochtertje een gelukkige verjaardag te wensen.
Een ongelooflijke campagnestunt, zoals alleen Coca-Cola kan waarmaken. Uiteraard heb ik een exemplaar bewaard voor mijn dochtertje!
Fabien Léonard
VP Legal Supply Chain
The post #95/100 – Wat doet papa in de krant? appeared first on Coca-Cola Belgium.